ورود  |  عضویت  |  خانه  |

10 دلیل برای انتخاب خودروهای تویوتا به شکل هیبریدی

بیشتر از ۲۰ سال است که ما عضوی از یک انقلاب آرام و بی سرو صدا هستیم. انقلابی که در سرتاسر دنیا، پیر و جوان آن انتخاب کرده اند و باعث شده تا کمک شایانی به رشد و پرورش این حرکت بزرگ شود. انقلابی که می توان آن را هیبرید عنوان کرد. انقلابی که در آن خریداران خودرو تویوتاها به سراغ محصولات هیبریدی می روند تا سهم قابل توجهی در صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش تولید گازهای آلاینده محیط زیست داشته باشند. در این میان برند تویوتا بیشترین آمار فروش را در خودرو تویوتاهای هیبرید به نام خود ثبت کرده است.

بالغ بر ۱۰ میلیون نفر تویوتا سوار در سراسرجهان هم صدا و در کنار هم شعار واحدی را بیان می کنند. شعاری که با نام "ما تکنولوژی هیبرید را انتخاب می کنیم" (We Choose Hybrid) در سراسردنیا سرداده می شود و بیانگر توجه مردم به خودرو تویوتاهای دوست دار محیط زیست است.

داستان خودرو تویوتاهای هیبریدی به سال ۱۹۹۷ باز می گردد. زمانی که تویوتا پریوس پا به عرصه گذاشت و به عنوان اولین خودرو تویوتای هیبریدی تولید انبود روانه بازار شد. خودرو تویوتایی که برای سازگاری با محیط زیست بسیار شناخته شده است. همین امر باعث شده تا بسیاری از خریداران خودرو تویوتا ترجیح دهند از یک خودرو تویوتا هیبرید شناخته شده و کم مصرف استفاده کنند. خودرو تویوتاهای هیبرید دارای باتری های فوق پیشرفته هیدریدنیکل می باشند که نیروی لازم برای موتور الکتریکی را تولید می کنند.

حال زمان آن رسیده است که رانندگی به سبک قدیم و استفاده از سوخت های فسیلی را کنار بگذاریم و به سراغ خودرو تویوتاهایی برویم که با تکنولوژی هیبرید کار می کنند. خودرو تویوتاهایی که، تویوتا توانسته بیشترین آمار فروش را داشته باشد و به عنوان پرفروش ترین برند تولید کننده خودرو تویوتاهای هیبرید در دنیا شناخته شود. از ابتدای تولید و عرضه خودرو تویوتاهای هیبریدی تویوتا تا کنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه بفروش رسانده است که این میزان نشان دهنده اهمیت خودرو تویوتاهای هیبریدی توسط مشتریان می باشد.

ماشین های هیبریدی تویوتا علاوه بر داشتن کیفیت بالا و طراحی دارای مزایای زیادی می باشند. مزایایی نظیر:

    صرفه جویی در مصرف سوخت
    کاهش انتشار آلودگی
    شارژ شدن باطری بدون نیاز وصل شدن به منبع شارژ (شارژ شدن از طریق موتور بنزینی)

تنها همین مزایا باعث شده که پریوس به عنوان پرفروش ترین خودرو تویوتای هیبرید دنیا شناخته شود. البته تویوتا بعد از پریوس خودرو تویوتاهای هیبرید دیگری همانند راوفور، آئوریس، C-HR و کمری و... را تولید و روانه بازار کرد. با وجود پیچیدگی های مختلف در خودرو تویوتاهای هیبرید اما باید بدانید که همین تکنولوژی پیچیده برای هرچه آسان تر شدن زندگی ما عرضه شده است.

ماشین های هیبرید دارای دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی هستند که هردو پیشرانه باهم کار می کنند تا گشتاور و انرژی بیشتری جهت حرکت خودرو تویوتا تولید شود. در مسیرهای سربالایی هر دو پیشرانه، سرعت خودرو تویوتا را جهت بهرمندی از بهترین حالت و کمترین میزان مصرف سوخت کنترل می کنند. در سرعت های بالا زمانی که شارژ باتری هیبرید رو به پایان است و در سراشیبی با قرار دادن اهرم دنده برروی حالت B، سیستم (Recycles) جهت شارژ باتری هیبرید وارد عمل می شود. از دیگر نکات قابل توجه در پیشرانه خودرو تویوتاهای هیبرید در زمان سبقت گیری می باشد که هر دو پیشرانه قدرت خود را برای ارائه حداکثر عملکرد به کار می گیرند. در زمان توقف خودرو تویوتا نیز هر دو پیشرانه بلافاصله خاموش شده تا انرژی و سوخت بیشتری ذخیره شود.

images: 

آدرس :     تهران ، خیابان امیرکبیر ، پاساژ کاشانی، طبقه همکف، پلاک 63.
تلفن :     02133958181 - 02133958182
تلفن :  09123089885 -09123089175 -02133952940 - 02133945373 - 02133919845

جیمیل :     toyotayadak@gmail.com
ایمیل :     info@toyotayadak.com - toyota_yadak@yahoo.com

به منظور خدمات رسانی و سرعت عمل در ارسال بسته های مشتریان شهرستان همکاران شهرستان محبت کنند فقط با شماره های ذیل تماس بگیرند

02133930649

02136614139

02136614155

تلفن همراه پاسخگویی شهرستان  09123089504 - 09393089885